četrtek, 1. november 2012

Do Stene, Vrata, 31.10.2012


V dolini smo imeli slabo vreme, in preveč časa, nekateri pa dela prost dan. Z ta novo (skoraj)jamarko:) sva se odpeljala(oz. me je ona peljala) proti Mojstrani z namenom do sprehoda do Luknje. V upanju na sneg sem vzel sabo turne smuči in sva se nekako prebila do melišč Stene. Potem pa so ostali šli proti Luknji, meni pa prebijanje čez skale ki so gledale ven iz snega ni šlo več pa sem jo udaril diretno proti vstopnim točkam za v steno. Melišča so bila pokrita z snegom, ampak višje kot sem šel slabša je bila podlaga, tri različne plasti snega, pa sem obrnil. Ostalim pa tudi nekaj ni bilo po godu pa so obrnili in sem jih opazil pod sabo ko sem pse tlačil v ruzok. Smučanje, oziroma praskanje po skalah nazaj do poti potem pa peš do Aljaževega doma. (skoraj) jamarka me je potem še častila v matičku (mam občutek da se na tak način hoče odkupit za jamarski krst?) Plezanje v dvorani z malo manj obiska zaradi praznikov, tako da je bil čas za brušenje zimske opreme, potem pa v Kranj na ferajn na eno debato in pa nazaj proti domu na žurko v sosednji hiši. Lavinske razmere(kar jih sploh je) v Vratih so precej slabe. Stena je že pomrznila ampak se sliši odjuga ker se sveče podirajo. Slike: https://picasaweb.google.com/104472929282239273735/DoStene31102012?authkey=Gv1sRgCMzL4qK6oLPZigE

Ni komentarjev:

Objavite komentar